مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-10فرهنگي

کتاب بان|جدیدترین آثار انتشارات سوره مهر، بوستان کتاب و 27بعثت


جدیدترین کتاب از انتشارات سوره مهر و پرفروش ترین کتاب ها از بوستان کتاب و 27 بعثت برای علاقه مندان به یار مهربان منتشر و به چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، جدیدترین تازه های انتشارات سوره مهر، بوستان کتاب و 27 بعثت در روزهای اخیر برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی منتشر شده است.

آداب و عادت های نویسندگان نامدار روس در کتاب ما چگونه می نویسیم این کتاب نوشته الکساندر یتایف و پاول کروسانوف است که سیدحسین طباطبایی به تازگی آن را ترجمه کرده و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

این اثر با الگو گرفتن از کتاب ما چگونه می نویسیم است که در سال 1930 این کتاب نخستین بار در سن پترزبورگ به چاپ رسید و نویسندگان درخشانی در آن به شانزده سوال ناشر پاسخ داده بودند، تهیه و تنظیم شده است.

اما این بار گردآورندگان بدون طرح سوالاتی خاص و با آزاد گذاشتن دست نویسندگان، به سراغ 36 نفر از نویسندگان معروف و در قید حیات روسیه رفتند و مجموعه ای با عنوان فرعی روایت نویسندگان معاصر روسیه از زندگی، زمانه و ادبیات با همان نام اصلی ما چگونه می نویسیم در سال 2018 منتشر کردند.

در این اثر مهم ترین مسائل، دغدغه ها و دیدگاه های نویسندگان معروف امروز روسیه طرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بان|جدیدترین آثار انتشارات سوره مهر، بوستان کتاب و 27بعثت

کتاب بان|جدیدترین آثار انتشارات سوره مهر، بوستان کتاب و 27بعثت